(a)

igår när jag kom hemfrån evelina kom typ jossan dirr så jag hann lxm inte skriva ngt då . jag & jossan var här hos mig, fast sen vid typ fyra (?) stack vi till henne & sen slaggade jag där . dt var kul (a) sen drog jag & jossan till mig vid typ lite efter elva & chillade . jag skulle ju till stallet sen, så jossan åkte hem vid typtio i tolv & då fick jag panik för jag skulle typ ta tolv tjugotvå bussen så dt fattade jag ju att den var körd (smart som man är) (a) men tog12.37 bussen & sen när jag kom dit myste jag med servus & sen var jag med korvis min kompis, hah :D sen kom nattut & tove så då hade jag & natta kramkalas . :) red iaf skrållan, dt gick asbra för hon var typ ganska pigg & försökte iaf komma ikapp dom andra hästarna :) i loveu skitponny :) sen kom pappa & hämtade mig halv sex & sen när vi kom hem drog vi till vaskos & käkade pizza :D stack hem direkt när jag hade ätit, för pappa hade typ nåra han kände där så han stannade & snacka med dom . men pallar nt skriva mer noow . pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0