dill <3

gick upp typ kvart i åtta imorse, asso fett tidigt "/ men imorn får jag gå upp näär jag vill :) fast de är ju hejhej sommar, så senast kvart i tie :D haha :) på tisdag ska jag kanske sova hos dillen matilda :)<3 sötnos, ja älskar dej . träningen idag var väl sådär, jag sööög på att hoppa stav . men får väl träna lite mera (: har nyss ätit lunch, korvstroganoff me makaroner :) vetinte vad jag ska skriva, dt regnade nyss här. vetinte om de gör dt fortfarande . isåfall blir det nog en film & en dusch innan :) ska bara ta de lugnt idag, men har du lika tråkigt som jag kan du ju smsa elr ringa :) & har du inte mitt nr ?, skaffa dt då . men skriver inge mer just nu. pussshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0