dillen

vet att jag snackar om matilda typ helatiden nu, men dt är typ så att jag träffade ju inte henne på typ aaaslänge & sen när jag träffade henne i lördags blev jag typ beroende. nu längtar jag till träningarna helatiden för att få träffa min kära dill :D haha, har hittat en jäättesöt bild på oss *not*, fast som tur är ser man oss inte så mkt. åt lunch för en stund sen, blev omelett. laddar upp bilden på mig & dillen iaf. bussen går 17.20 & ni får gärna joina mig :) har typ inge mer & skriva nu, ska titta karins blogg (http://aanderssson.blogg.se). ha det chill :) nu ska jag kanske glo film oxå, härligthärligt. men pusshej <3


älskardej. gissa själv vem som är vem (a)
(klicka för större bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0