emelie christine johansson <3

det finns en tjej, som betyder exakt allt. en vän som alla borde ha, och just jag fick henne. jag är så glad att jag fick träffa dig, det är snart 10 år med dig och absolut ingenting slår dom bebis! dig har jag alltid kunnat prata med, om exakt allting. du har funnits där när jag känner mig nere, och fått mig att skratta igen. jag vill att du ska ha det som bäst, och jag försöker verkligen. alla bråkar ibland, men vi har ju alltid löst det. jag har känt flera gånger att jag bara vill dö, men då har du funnits där som en vägg och fått mig upp på benen igen. jag ska finnas där i alla lägen älskling. och tro inte att jag är blind, för jag vet att du ibland ler falska leénden, försök inte dölja det gumman, ör jag ser det. alla minnen vi har tillsammans är helt sjuka, och våran humor slår allt. mamma mu & kråkan teatern när vi var fem, masten när vi typ måla hela kroppen, grönan, handen typ tusen gånger, farsta när vi gick helt fel, jag kan verkligen inte räkna upp allting här, för det finns så sjukt mkt vi har gjort med varann. jag orkar inte sitta och skriva här hela kvällen, för det är helt meningslöst. du kommer aldrig förstå hur glad du får mig, hur många gånger du har fått mig att le, så många gånger du har fått mig att skratta åt alladin byxer, alla våra tfn samtal, konsum, dina nalle puh historier. det finns inte tillräckligt med ord för att beskriva hur stolt jag är att ha dig som min vän. jag älskar dig mest av fucking allting emelie emelosch johansson / bara din arsle <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0