emelosch <3

hejs svejs hah :D
har inte hänt så mkt idag, var i farsta c med emmi sötkorv . <3 elr först tänkte vi åka till stan, men vi orkade lxm inte (a) så vi åkte till farsta ist, fast vi hittade typ inte när vi gick av pendeln . (aa) men sen kom vi på hur man gick dit . då blev vi stolta över oss själva, haha (a) köpte inget där, men sen på tillbaka vägen så stannade vi i handen c & tittade lite där, då köpte jag typ som ett litet kort, som dt står ngt på. går inte att förklara men endå :P emmi köpte inte heller ngt. elr jo, ett likadant kort . sen kom jag hem typ tio över fem & då gick jag ut med hundarna & hade mys med dom . sen blev det middag oxå, typ pyttepanna . efter maten har jag bara chillat vid datan & fått ett hemskt besked :'( MIMMI SKA AVLIVAS IMORN ! </3 fan vad jag tkr synd om min annä :/ stackarn :/ men hon får det bäst i trappalanda . <3 imorgon har jag ingen aning om vad jag gör . kanske är med evelina elr ngn . men skriver inge mer just nu . ha det bäst <3


Kommentarer
Postat av: eleonor

Vaddå Annä?

Som om hon är den enda som är ledsen? Hur fan tror du det känns när hästen man älskar försvinner utan att man får säga hej då och är typ 30 mil ifrån.

2008-08-16 @ 23:38:38
URL: http://elundbladh.blogg.se/
Postat av: A

nej, har inte sagt d ? :O

2008-08-18 @ 18:52:51
URL: http://aluxl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0