:/

ledsen för att jag inte skrev ngt igår, men jag hann verkligen inte. på dagen var jag med stallflikksen & sen träning på kvällen. haha, lydia var asskön i stallet. hon ba ; vad sjunger mörka (negrar) när dom har bajsat ? & sen ba ; we are family... haha, *asg*. men jag var seg som vanligt & börja inte garva förän typ fem sekunder senare xd & när vi städade i hinderförrådet hittade vi en död sork ? :S myyyysigt. så vi begravde den & döpte honom till ragnar valdemar fjällsson. idag blir det bara ica maxi med mamma & sen myskväll. lägger in en låt oxå, dagen till ära :D pusshej . <3



                                             Tokio Hotel - Love is dead

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0