.

vi sa ju föralltid, elr hur ? vi har ju inte träffats på sjukt lång tid, men vi har bestämt flera gånger. varje gång har jag lxm varit asglad, för att jag äntligen ska få träffa dig. & varenda gång så har du smsat dagen innan & sagt massa ursäkter. varje gång säger du att du inte kan. och jag går på det varenda gång, alla dina ursäkter och när jag säger det till dig så säger du alltid typ ;gud, förlåt alex, asso det har varit lite jobbigt just nu, men jag älskar dig mest ! jag fattar inte själv hur jag kan gå på det. skulle det inte vara tvilling <3 tvilling ? alla våra minnen tillsammans, jag saknar det. jag vill verkligen träffa dig, och därför säger jag ja varje gång. jag är alldeles för feg. jag vill verkligen träffa dig så att vi kan prata om det, för jag vill inte tappa dig. men jag vill inte ha det så här heller. jag saknar dig, och jag hoppas att du förstår det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0