fan :/

jag orkar fan inte lyssna på allt ditt skit längre. jag ger dig allting jag har men jag får bara skit tillbaka. förut var du den enda jag kunde prata med, nu känner jag dig inte längre. du är en helt annan person, och tänker du fortsätta vara den nya du, vet jag inte om jag orkar mer. jag vet ju inte längre, när du varje gång säger att jag kan lita på dig så sviker du endå. då vet jag ju inte om jag verkligen kan lyssna på det du säger, om jag verkligen kan berätta saker för dig. jag vill bara ha det som det var förut, när vi gjorde allting ihop. nu bråkar vi helatiden nästan. men du måste också förstå, att allting du säger sårar mig så sjukt mycket. förlåt, om du tycker att jag förstör nu. men jag orkar inte vara din vän om det bara ska bli såhär. kom tillbaka till mig, när du inte tänker såra & svika mer. när du har blivit den alla gillar, inte den nya. du måste förstå det, sure du är den du vill men alla gillar dig mycket bättre när du är dig själv. jag hoppas verkligen att du förstår det. jag saknar dig, och det kommer jag alltid att göra. tack för tiden med riktiga dig, kom tillbaka när du är dig själv igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0