förlåtförlåtförlåt

usch , skrev inte någon gång alls igår ! men efter skolan var jag lite med josse & K & vi va typ ute lite & så. men sen när jag kom in igen kom jag på att jag måste äta innan träningen och grejer , så jag fick bråttom & sen hittade jag inte bussremsan så dt blev lite stressigt . men jag hann med bussen , och det är väl poängen. måste bara berätta oxå om imorse när jag & josse träffades. vi hade satt på oss exakt likadana tröjor , och grejen är att jag aaldrig använder den längre , och inte hon heller. så lyckades vi sätta på oss dom samma dag , haha (: och sen i skolan på väg ifrån matsalen säger agge (bildlärare) ; nämen, vilka fina tröjor ni har tjejer ! haha, lite pinsamt (a) men det blir en dagens nu :)

Dagens låt: Simple Plan - Welcome to my life
Dagens frisyr: utsläppt & hårspänne
Dagens smink: mascara
Dagens klädsel: mörkgrå jeans, t-shirt med peace märke, rosa kofta
Dagens (kvällens)planer: tv/dator
Dagens händelse: jag red sirre (a)<3
Dagens längtan: thailand
Dagens dummaste: elsas mobil (a)
Dagens saknad: tösen </3
Dagens bästa: annäs & min armbågs fight :D<3
Dagens vill ha: canada tröja (a)
Dagens tråkigaste: idrotten -.-
Dagens roligaste: nathalie
Dagens köp: en toast & smakis (a)
Dagens godis: döskalle
Dagens mat: toast, soppa
Dagens mående: förkyldförkyldförkyld


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0