fredag :)

att vakna till ett sms av sin bästavän känns helt underbart tkr jag, för dt fick jag göra idag :) fick ett fettgulligt sms av natta kan skriva dt här . ; om vänskap vore tid skulle jag ge dehj en evighet. jag älskar dehj massor & du är den bästa jag vet. du betyder otroligt min underbara ängel. tack för att du finns. <3
världens sötaste. jag har inte hunnit skirva ngt innan idag för jag har helt enkelt inte hunnit vara något vid datorn. jag & syster eleonor tittade på några gamla bilder, fett söta <3 & hittade en bild, det är typ som ett papper, på den översta bilden är det jag som liten när jag går på en äng & under våran förra hund. r.i.p bästavän stenis <3 söta karin lovade att hjälpa mig med min design, taaaaack :) till lunch blev det korv med bröd & jag var lika duktig som vanligt *not* . men nu ska jag playa lite rebubbled & gå ut i solen. pussisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0