haha :)

Öppna din sms-inkorg. Tryck fem gånger uppåt. Öppnas sms:et och läs, det är första svaret på frågan. Gör likadant med resterande frågor.
Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
ja loggar in snart :)
Vad gillar folk bäst hos dig?
ja vet inte, jag messar dej senare & kollar om jag får :)<tre
Vilken raggningsreplik faller du för?
nepp, jag kan inte :P
Vad var det första du sa imorse?
we are family, *asg* <3
Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
okej, men när gick bussarna ?
Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Okej, då går jag ner typ vid 35 elr 40 ;)
Vad säger du under förspel?
Jag har sagt till tove att jag är i småland, haha, hon kommer typ bli chockad :)
Och efteråt?
Okej, Jossan :) kram <3
Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Klockan har redan varit åtta men iaf XD<333
Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
jaha, jag kan den 14, kan du då ? det är ju på torsdag .
Vad sjunger dit favoritband om?
Mobile Brain Trainer.wml

Kopiera gärna, och testa :) pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0