Kvällen

Jag skrev ju nyss, men mina inlägg är så otroligt ointressanta, men jag lovar att försöka bättra mig. Jag ringde till Jennifer nån gång vid sex typ så då gick jag dit & var med henne & Jossan. Sen när jag kom hem typ tio i sju så började jag leta efter mina nycklar som jag hade glömt var dom låg (a) Jag hittade dom verkligen inte nånstans, jag panikade runt i hela huset för jag har ju skåpnyckeln där & vår lärare dampar loss om vi inte har nyckeln (a) Så jag typ vände upp och ner på mitt rum, så nu är det nästan stökigare än vanligt. Sen sa min syrra att hon sett dom på köksbordet, men där låg dom såklart inte. Så jag ringde pappa, och han hade såklart flyttat på dom utan att säga ngt *MORR* . Den nya killen Daniel som har börjat i vår klass är en marcus meurkare . asso typ asdålig humor & bara usch ! Aja, snart blir det middag. På torsdag skriver jag förresten kanske inte. Ska va vid skolan 9:00 så jag får se om jag hinner skriva innan. Men tjingeling, så hörs vi iallafall imorgon :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0