lördag

god dagens !
min dag började väl helt okej antar jag, vaknade runt nio & tittade lite på tv. städade lite på rummet & hade de chill, sen tog jag och mamma 11.30 tåget till haninge c för att köpa en present till jossan & jennifer. det blev ett halsband var & ett nagellack. sedan blev det lunch på donken och efter det drog jag och mamma till ngn affär och jag tog hål i öronen för tredje gången , hah (a) har tagit två gånger tidigare , men har alltid vuxit igen då, så nu är det väl bara att önska mig lycka till & hoppas på att jag lyckas behålla dom. ikväll ska jag iaf till jossan på hennes och jennifers fest. snälla som dom är så får jag komma typ en timme itdigare  :O jag & syrran har ju köpt en kamera så då måste man ju test fota lite (a) jag tog en dagens outfit bild, den suger, och nåra egobilder fast typ alla tog express tåget  till papperskorgen. det kommer antagligen att komma lite fler bilder nu, eftersom jag kmr fota lite med kameran. har faktiskt ingt annat för mig idag tror jag. förutom jossans & jennifers fest. josse kmr, gladdie :D hoppas amanda m kmr oxå, då blir jag oxå fettglad <3 men nu ska jag duscha & sen klä på mig och äta. en dagens outfit kmr upp snart elr ikväll . pussar <3



ibland måste man ju få vara ful (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0