lördag

asso pappa skulle på hundutställning idag, så han åkte typ kvart i sju imorse, & han låter så jävla mkt på morgonen så jag vaknade & sen kunde inte jag somna om. hääärligt . jag är hundvakt (haha) åt min fasters hund från fredag till söndag så eftersom jag var ensam hemma på morgonen mös jag lite med henne & så . fast värsta klumpig hon är :) haha, nu ligger hon utanför min dörr & viftar på svansen så de låter typ som att hon knackar på :O & så har vi våra hundars uppfödare fridas hund, asso en av hennes hundar här . svea :) asgullig :) hon är typ ett år & lite mer . har bara varit hemma idag, ganska skönt . imorn blir det gäster & alla kmr ju såklart för min skull :D, nej, jag driver . men dom kmr iaf för att fira mig :) fyller ju år på torsdag :D *stolt* hah, hela tjocka släkten kmr juh *noot* . nejmen, kenneth (mosters man), titti & stefan (moster & hennes man), mormor, ann-marie (faster), eva & hennes familj (mammas bästakompis), ricard & carina (kusin & hans tjej) . typ dom :) aja, intressant va ? ikväll kommer syster hem . dt blir väl skoj . men nu ska jag dra . pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0