måndag

kom hem från innebandyn för ett tag sen, ganska jobbigt men endå helt okej. roger va inte där & anders opererade sej typ så vi hade tomas hela tiden (:S) ! annars har väl dagen varit bra, slutade kvart över ett, chill . jag & elsa följde med josse och hämtade hennes lillebrorsa på syskon stugan, fett stort dt är där :O haha, vi var tvungna att fråga vart han var (a) dt var typ ngn fröken där, hon ba ; han är nog i matsalen elr så är han kanske i rör rummet . vi ba ; va ? :O sen gick jag & elsa hem till mig & mellisade, var ute med hundarna & sånt . sen kom anton, jesper och marcus & stog utanför mitt hus, dom var asjobbiga . sen försvann dom & då kom jojo & emma . emma kom in & joinade oss vid datan, och jojo stod utanför mitt fönster, sköning :) sen stack jag iaf på träning & nu sitter jag här . det var väl typ min måndag . men nu ska jag hoppa in i duschen . pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0