måndag

hihi, skrev ju inte igår men vi hade släkten här & jag hade fullt upp hela dagen . jag fick iaf massa fina saker, taaack :D

idag började ju skolan så det var bara att gå upp när alarmet lät . vi började ju tio & då pratade vi bara lite och så fick vi schemat, matsedel, skåpnyckel & sånt . hihi, jag fick ett hörn skåp (aa) efter plugget var jag med josse lite . sen hade jag träning halv fem så jag & sofie sällskapade dit :) har inte spelat innebandy på aaaslänge, så jag spelade som en kratta typ . & vi spelar ju såklaart med 94orna & dom är typ asbra jämfört med mig & plus att dom har nåra 93or & jag är 96a . :O dt känns inte så bra . (a) pappa har nyss kommit hem & står & fixar mat . ikväll blir det väl lite tv & såklart olssons studio klockan 21:30 . haha, egentligen värsta tönt programmet, but i love it ! hah . på torsdag fyller jag & soulmate pettersson år , hah :D 96 08 21 vettu ;) nejmen, nu ska jag sluta babbla & gå & duscha elr ngt annat trevligt . pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0