onsdag

hej bloggen :)
har varit med evelina typ hela dagen, vi var här hos mig & var lite flumma (a) ingen av oss pallade göra ngn lunch så dt bar av till konsum & köpa billys pizza. :) sen var vi i lida & flummade lite :) sen drog hon vid fyra för då skulle hon typ på träning . ska till henne sen, typ vid åtta . & sen tror jag att jag slaggar där, who knows (aa) imorn blir det jossan, ruuligt :D men jag lider med annä min twin. kan inte förstå hur svårt det måste vara att förlora sin allra bästavän. elr jo, själv förlorade jag ju tösen för snart tre år sen :'( först förlorade annä oxå tösen, sen förlorade hon hennes kusins häst (tror jag) plutten & nu hennes allra bästavän mimmi. :'( men lite positivare tankar nu asso. jättefin himmel just nu, regnbågen har smugit sig fram här i solskenet, för vi fick lite regn men nu är det borta igen, åååh, jag älskar när dt är regnbåge & himlen är fint blå (a):) men ska städa lite nu. puss & pill <3

 
bilden "snodd" från google.
(klicka för större)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0