onsdag

slutade vid halv tre idag & var med elsa fillipill . :) vi hade tyska idag på morgonen, eftersom vi ska testa alla språk . haha, jag fattade typ inte ett piss (a) elr dom enda orden jag kmr ihåg är typ servus (aa), guten morgen, guten tag & nåra till . jag kmr aldrig lära mig dt . menmen. hade syslöjd oxå, sämstaste grupperna ääver . jag dör ! jag & elsa kom btw på idag att dt står inskrivet typ filling nånting i min vattenflaska, så nu är dt "vår" flaska ! imorgon blir det födelsedag & klassresa (i'm längting !) jag är typ fett nervös ? :O vetinte varför. kanske ska sluta det här ointressanta inlägget nu ist. elr vad tkr ni ? för det har inte hänt mkt alls idag ! men vi hörs väl kanske imorn ? om jag hinner innan jag drar hemifrån . men nu ska jag & doddy åka & köpa mat. pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Karin

uschdå!

desamma <3

2008-08-20 @ 20:48:57
URL: http://aanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0