översvämning ?

& dt är dehär som kallas sommar elr ? skulle nt tro de asso. seriöst, det ösregnar ju :O skulle inte förvåna mig om de blev översväming :S juste träningen. träningen blev inställd p.g.a att dt ösregnade, banorna var typ skithala & fulla med vatten, dt spöregnade & alla stod & trängdes under dt enda taket som fanns. bara av att gå till träningen från bussen på tio minuter blev jag helt dyngsur av. om dethär är sommaren, så längtar jag sjukt mkt till hösten. nej, usch ! ska äta snart & efter det blir det nog en varm dusch, lite tv eftersom det är typ "vägen till OS" & sen såklart Kommisarie Montalbano. Säkert ingen mer än jag som tittar på de, men jag tkr verkligen att Catarella elr "Herr kantarel" som jag säger är så skön xD aja, nu blir det pannbiff. tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0