tisdag

har varit hemma ett litet tag nu, men har bara tittat på när johan wissman sprang semifinal & ätit mellis . slutade tre idag men vi fick gå typ tio i . måste bara berätta om när jag, emmi, elsa, lollo & josse gick te skolan idag . asso när vi var vid busshållplatsen ungefär, då kom våran lärare med sin cykel, & sen helt plötsligt så bara välte cykeln . asso jag vet inte vad som hände nästan, helt plötsligt så låg hon bara där . vi stannade där, men vi visste liksom inte vad vi skulle göra för hon är typ 64 år & tänk om hon typ hade brutit benen . hon klarade sig iaf, men dt gick typ hål i hennes byxor (a) hände inte så mkt mer grejer idag, joo jag fick ett nytt smeknamn . hah, av min syrras kompis . :P så nu heter jag gullan  .
Hanna (min syrras kompis) : Nej, där är hon ! heeej gullan ! :) haha, skön . står över träningen idag, jag vill ju vara hel på torsdag på klassresan . men skriver kanske lite senare. pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0