tisdag

slutade vid tre idag, våran senaste dag . på idrotten var jag bara med lite, fett glad för det, för dom skulle köra svanskull, PKs favoritlek , heh :D aja, det var ju inte direkt den roligaste skoldagen men den funkade väl . äckligaste lunchen ever iaf, fisk panetter och äckel potatis, har inget emot potatis men jag hatar skolans . sitter här vid datan och chillar, chattar med natta & ska snart göra engelskan på http://www.liber.se/glosmaskin . träning vid halv sju idag asso . jag älskar att träna ibland, nu känns det mest som att jag hellre sitter här hemma & slöar, men det blir så jäkla kul när jag kommer dit & så otroligt otränad som jag är måste ju vara olagligt . det är helt hemskt asså. jahapp, idag fyller sandra år , grattis sötnos sunshajne @ <3 men nu avslutar jag detta inlägg innan alla somnar . pussen på alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0