årsta havsbad

hej bloggen, mötte elsa runt kvart över tolv & vi drog em te mig och spelade rebubbled i nästan en timme :) haha, & så tittade vi på ghost car @ youtube & satt med öppetfönster. haha, vi typ skrek asmkt, och precis då gick dt förbi nåra vi känner, malin & klara och dom ba typ stog & glodde på oss . men dt var ju läskigt (a) & så tittade vi på bääästa, pokemon spoof, haha, fruitsallad, yummie yummie . haha, favoriiiiiiit :D sen stack vi hem te elsa & käka pannkor :) haha, ja, dt ska stå pannkor :) juuuste, innan vi drog hem te henne kollade vi på creepschool & dt var aaaaasbra :) sen stack vi hem te mig igen & typ var ute med hundarna, och hämtade mina badkläder. sen stack vi hem te henne igen (aa) & sen drog vi till årsta havsbad & hade dt chill. tog med oss kurre, men han fick inte bada ngt. typ 17 grader i vattnet, så man frös liiiite. haha, hoppade inte ens från ettan men dt såg högt ut, och jag som har hoppat från femman :O men aja, sen stack jag hem när vi hade varit där. juste, mitt simkort har kommit, så alla som har mitt nummer, dt är dt gamla numret som gäller, & för dom som inte har dt, syyyyyynd för er. ska packa lite nu, gbg imorn (; pusshejs, alux .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0