en dagens

hejhej, jag har faktiskt städat lite & det är sjukt många framsteg för att vara jag xd nej men resten av dagen har jag typ suttit & msnat med pettersson :)<33 men här kmr iaf en dagens .

Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink: inget
Dagens klädsel: shorts & linne
Dagens planer: stääda
Dagens vill ha: massor
Dagens saknad: nathalie anette bjerselius
Dagens drog: mobilen
Dagens finaste: alux :)<3
Dagens måste: träna
Dagens dricka: vatten & juice
Dagens köp: vegabaren (mamma betalade)
Dagens mat: vegabaren
Dagens kärlek: haha, pettersson
Dagens mående: ganska bra :)
Dagens låt: Jesse McCartney - Because you live

har varit ute & sprungit med mamma oxå . men nu ska jag hoppa in i duschen & sen städa lite & efter det snacka med finaste gullungen alex :D<3
pusshej , i love dej .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0