j & e

hej bloggen, slaggade hos jossan igår & sen när hon skulle te sin pappa idag typ vid halv tolv gick jag hem. sen kom evelina bebis & vi typ satt vid datan & städade lite på mitt rum haha :) sen åt vi köttbullar & mackisar te lunch & då kom mamma & syster hem och vi åt kladdkaka & wienerbröd . sen stack vi till haninge c & jag fick ett par skor från dinsko, en bikini från lindex, en kofta från lindex & ett par jeans från cubus. nu är vi hemma igen & evelina sleepar här. ikväll ska jag titta på golden league, så evelina får skylla sig själv att hon valde fel tillfälle. :D kanske visar bilder i ngt senare inlägg men nu måste jag fortsätta med städningen i svinstian iaf :S pusshej, alux .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0