kväll

det blev inte riktigt som jag tänkt, jag sa ju att de skulle bli många inlägg men istället ägnade jag dagen åt att städa rummet & det har gått riktigt bra, & jag fortsätter imorgon tror jag . jag vet att jag inte borde vara hemma helatiden utan vara med kompisar & så, men jag måste städa rummet . fick mobilen idag, yeee :) det fanns bara en färg, typ vit/brun . ganska fin :) jag har inte hunnit installera grejer, så jag snodde en bild från google på den . kanske kommer en bättre från sony ericssons hemsida sen . men jag laddar upp en bild på den iaf . snart ska jag gå & sussa, pallar inte vara uppe så länge . men vi hörs imorgon tror jag :) & hädan efter ska jag försöka ladda upp bilder lite oftare :) pussisar . <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0