my filling is baaack :D<3

hej bloggen, ska berätta lite om igår .
var med J, E & H igår . vi drog te helena typ runt tolv och tittade på tv en stund . sen typ gjorde vi en grej och sen drog vi till konsumparken & lekte :D haha, askul . men dt var fettvarmt på den mjuka asfalten . jennifer hade lite pengar så först gick hon och köpte en dricka te alla & sen fick vi en piggelin oxå (aa) jag var tvungen & dra typ fyra för jag skulle på träning . pappa kom hem sen och vi åkte typ aaastidigt, fem i halv sex . kom dit typ tjugo i sex och typ bara gick runt . bara jag där till klockan sex när träningen började, jag ba typ, aha ensam träning idag då . men sen kom sandra och malin :D & sen nåra till . vi hade startblock och styrka, haha, tvåa av sju . *stoooolt*. nej men helt okej, hade ju varit värsta miraklet om jag hade kommit först . sandra är mkkkkkkt snabbare än mig . dt var typ igår ;)

imorse vaknade jag aaaaastidigt, kvart över åtta . gick upp direkt och typ gav hundarna mat & gick ut me dom . sen tittade jag på hejhej sommar :D haha, men iaf . sen kvartöver tie gick jag ut med hundarna, and it was the best moment in my liiiife . haha, nej skämta men jag vart aaaaaaaaasglad :D tänkte att jag kunde gå förbi elsa och kolla om hon hade kommit hem . så såg jag henne i ett fönster & typ vinka aaaaasmkt . sen kom hon ut te mig & dt blev kramkalas (a) sen stog vi där & babblade till kvartöver elva . då var hon tvungen & gå in för hon skulle te lollo . så jag och hundarna drog hem och gjorde lite grejer och nu sitter jag här & skriver . ska iaf va med henne imorn :D ikväll ska jag typ inte göra ngt special . dt var ngt konstigt med simkortet, så telia har spärrat dt nya oxå nu . så dom skickar ennu ett till, men får dt typ när vi är i göteborg . aja, blev skitlångt inlägg nu . pusshej, hare najs / alux.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0