nattalajj & stadion

okej, slaggade ju hs bästis igår, kom dit ttyp fyra & då satt vi lite vid datan men sen stack vi te sågen & köpte slush & lekte lite ;D & så tog vi nåra heta bilder oxå , haha :) med självutlösare & allt (; sen kvart över sex drog vi hem te nattut & chillade vid datan & sen åt vi. haha, nattas brosha är asskön :D vetu nathalie - jag går . hahahaha , *asg* haha, d var skitkul :) sen fick natta typ flummdamp så hon flummade skitmkt :D sen snackade vi med bästis v öjdal i tfn & på msn, d vah skitkul :) sen gick vi & la oss ngn gång men ingen somna på typ en timme ^ sen vakna vi idag typ kvart över tie för jag skulle klippa mig ett i vh . sen fick vi typ aasbråttom te min buss så vi fick typ bara slänga på oss kläderna "/ i handen började en tjej snacka med mig, tror nt hon va helt frisk :/ aja, sen vid ett klippte jag mig iaf, asso d blev inte riktigt som jag ville men kan ju ändra benan sjäv (; sen vid tre drog jag, mamma & eleonor till stadion för eleonor skulle tävla. så jag & mamma tog en glass innan hon skulle springa & sen drog vi hem ngn gång vid sex typ . sen har jag bara tagit d lugnt här hemma & snackat lite med pettsson men inget annars. juste, jah såg pettsson idag :D men ska typ sussa nu, hare chill tills imorn om jah skriver då innan jag & annä taggar te sofia . pusshej .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0