sjuk ;/

skulle ju sova hos sofia igår med annää :) när vi kom dit gick vi typ & badade, & sen gick vi & köpte glass, haha :) sen badade vi typ i sofias jacuzzi & gjorde massa andra grejer . sen ngn gång på kvällen bar vi ut popcornen, chipsen, dippen, godiset, fantan & flummpepsin & skulle kolla på film . först såg vi typ hajen 1, har sett den typ asmånga gånger men på vissa ställen var man lxm inte beredd på att den skulle komma ;D sen typ vid elva på slutet av filmen gick vi & badade i jacuzzin & satt där ett tag . sen tittade vi klart på filmen & började titta på fifty first dates :D haha, då blev jag lite flumm. efter den när vi skulle gå in på toa blev alla asflummiga typ. sen tittade vi iaf på epic movie & när den var slut klockan typ halv fyra mådde jag typ illa ;/ & jag kunde verkligen inte sova, låg & skakade & massa skit. & sen fick jag värsta paniken när man såg att solen gick upp. sen gick vi in i deras hus & satt där till typ fem . sen kände jag mig typ spyfärdig så pappa kom & hämtade mig vid sex . då sov jag i typ tjugo minuter innan han kom, fettskönt . sen somnade jag typ iaf när jag kom hem & vaknade ngn gång. mår lite bättre nu, vet inte om jag är magsjuk för annars borde jag ju inte må illa så länge . kanske är för att jag bara har sovit i typ fyra timmar oxå . aja, ska kila . tjing tjing <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0