(aa)

hej :), jag skulle ju städa idag men har jag gjort det mkt elr ? haha, nej, typ vikt in ett par jeans i garderoben . nej men har verkligen ingen lust, och dt är så jävla tråkigt och stå därinne själv . aja, antar att jag måste göra dt nångång. istället så har jag typ bara tittat på tv idag, tänkte att jag skulle vara liite hurtig och hoppa stutsmatta, men den var ju torr oxå ?, nej dt har ju regnat och pallar inte hoppa när den är blöt. men ska typ titta på friidrotten nu, sen typ bolibompa :D haha, sen nåt annat kul. imorn ska jag faktiskt städa har jag bestämt nu. mitt rum är nog så ofräscht som det kan bli, dt enda fina är TH affischerna :) men ska börja tänka på vad jag ska ha med för kläder till utö på onsdag och sen checka friidrott. och till min utö fundering hade jag tänkt mig ......*trumvirvel*....... TH musik ! aja, hörs kanske senare ikväll . / pusshej, alux .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0