ellinor

heej, nu resten av dagen har jag typ inte gjort ngnting . imorn ska dt typ vara värsta busstrejken så dt går inga bussar . tågen går ju inte heller så jag kan inte ta mig till ellinor ;/ men pappa kanske kan skjutsa :D då blir me sjukt glaaaad :) har inte träffat henne på aslänge juh "/ men ska inte vara så negativ längre . rummet blev inte så städat nu heller, men några grejer tog jag upp från golvet & sängen . :D just nu är typ allting asjobbigt överallt . jag vill tillbaka till den tiden när allting var lätt . på bara nåra månader förändrades typ allting i mitt liv :S jag hade dt bäst men nu är dt tvärtom . inte ens jag är samma person typ :S men aja . saknar elsa :'( & tösen </3 och JAG SKA HA SIRRE ! ska gå & tjata lite på mamma nu, pusshej, alux .

gamla alex                                                
gamla alex (klicka för större bild) nya alex (klicka för störe bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0