hemma !

hellu bloggen, är hemma ifrån utö nu. var ganska skönt att slippa tänka på allting men saknade alla maaassor . har typ inte träffat natta på aslänge och typ imorn ska hon till piteå . ;/ men jag har ju mina andra flikks kvar hoppas jag :)<3 elsa bääääästa kommer hem snart, ÄÄÄÄNTLIGEN ! faan, tre veckor har känts som aaslång tid . men nu jäklar får jag träffa filling :D<3 hihi, när hon är hemma ska vi äta våran fillingrätt, glass med varma hallon :) tappade min mobil på utö ;/ men den är försäkrad och så, så vi har spärrat simkortet. sen kanske jag får en ny mobil, men får iaf ett nytt simkort . :) aja, ska typ inte skriva mer nu . men hare chill everybody . pusshej, alux .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0