onsdag

hej & hejdå bloggen . idag har jag typ bara tittat på tv och packat . ska åka om typ en och en halvtimme . ska bli ganska skönt men fuck vad jag kmr sakna alla ;/ nu äre lxm bara nåra dagar, sen när jag drar till thailandär jag borta i typ tre veckor och lite mer . har fortfarande inte bestämt mig om jag ska åka färjan med mamma elr motorbåt med pappa. tror jag tar motorbåten (a)

okej suckers, nu äre så att alecs ska till utö todaay. är hemma igen på söndah, så ni behöver ju inte sakna mig sååå mkt (a) hihi, men ni får ringa och smsa heelatiden och så får ni bomba min gb på pea där jag hetr alecs . men vi ses ju på söndah sötnosar, jag kmr sakna alla ganska mkt, men mest av alla kmr jag sakna min finaste "amanda" nattalajj (a)<3 försök hare bra i bäästa haninge medans jag hare bäst på utö . pusshej ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0