orkar inte

hej bloggen . asso förlåt, men jag orkar verkligen inte blogga. jag mår så jävla dåligt och vet inte vad jag ska göra. har bara varit hemma och städat idag typ. åker ju till utö på onsdag och det ska bli skönt att slippa tänka på dethär. men jag kan inte sluta tänka på det ;/ om ni undrar vad det är så är det ; sirre ska säljas ! min livsglöd, soulmate. jag mår inge bra, så jag kanske inte bloggar på ett tag. jag pallar inte dethär mer, att gråta mig till sömns varje kväll är inte speciellt kul. jaja, ska inte sitta här och tycka synd om mig själv mer. hoppas att alla andra får en bra kväll occh ett bra liv. ska försöka överleva, men är inte säker på att jag kommer lyckas. / pusshej, alux .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0