stallet

hej bloggen, var i stallet med issa bästaste idag & flummade igenom hela dagen.men endå sorgligt lxm, jag kommer inte träffa henne på jättelång tid. men iaf, åkte till stallet med 12.37 bussen så jag kom dit runt ett. när jag precis kommit in på blåkullavägen körde marianne förbi så jag fick skjuts resten av vägen :) träffade issa typ direkt & vi stog där & kramades i flera minuter. helt seriöst, kan jag inte tänka mig ett liv utan henne. juste, innan jag drog te stallet hämtade jag cykeln hos evelina älskhoe & så städade jag rummet & 'svabbade' som mamma kallade dt. (: när jag & I satt i caféet sprutade hon typ glastvättsgrej i munnen på mig (inte med flit.) jag vart fett rädd, tänk om dt är farligt :S issa red & då hade jag typ inget & göra men pappa hämtade mig senare :D aja, nu ska jag fortsätta chatta med issa & knarka tokio hotel musik. massa kärlek från alux.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0