åååååh !

i söndags krånglade internet och i måndags och igår antar jag att jag var för lat för att ens försöka sätta på internet. jaa, men nu sitter jag här iallafall och hoppas på att det ska gå bättre. i söndags jände inte mkt mer än att jag josse och emma stack till torvalla och badade och sen träning för mig sen på kvällen. i måndags träning som vanligt på kvällen . igår så drog jag och josse till haninge c för att köpa antingen strumpbyxor elr leggings till mig och när jag kom hem igen var jag ett par strumpbyxor rikare. och nu är skolfoto outfiten komplett oxå . idag har det inte änt speciellt mkt . skolan som vanligt . franska, matte, so, lunch, svenska och syslöjd . köttfärssås till lunch, ganska gott (a) efter skolan gick jag bara hem i spöregnet , usch vad äckligt väder ! jag hade ju tygskorna smart som jag är så det tog inte nån lång stund innan dom var dyngsura . aja, jag får väl skylla mig själv . om ett tag drar jag på träning och är hemma igen runt åtta . aja, har väl inte mkt mer att skriva nu. men pussar iaf <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0