emelie

hej igen :) haft en bra dag ? :) min har varit ganska bra :) emmi kom hit klockan tolv och vi satt lite vid datan och pratade som bästavänner gör (a) vi gjorde inte speciellt mkt men sen stack vi iaf till bussen typ fem i tre. vi skulle ju åka och spinna som började klocakn fyra . vi kom dit typ kvart i fyra, då fanns det bara två cyklar kvar så vi tog dom . där på spinningen var oxå http://bloond.blogg.se/, http://mangoapelsin.blogg.se/ & emelie B . efter spinningen kom kicki och hämtade oss och vi åkte hem till emmi. där åt vi och sen tittade vi på gamla foton . fyfan vad kul de va asso :) sen gjorde vi kokosbollar , dom vart aaasgoda (a) sen tittade vi lite på tv och sen gick vi ut bara för att de va så äckligt väder . & vi tog såklart med ett paraply , shit va de va kul :D jag kissade nästan på mig av garv :D<3 kom hem för typ en kvart sen och har bara suttit här . jag hade iaf en bäst dag så jag hoppas på att kvällen blir lika bra . pussar på er :)<3


emelie johansson <3 alexandra lundbladh förevigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0