fredag

hej alla sötnosar :)
fredag idag, och min dag har varit riktigt bra faktiskt ! :O dagen började med idrott och det var ju lite mindre kul men ändå. matte och sånt tråk och sen fortsatte vi med att bygga våra bilar på nv:n . det är kul iaf (a) sen lunchen, dagens bästa ! maten var väl okej, nån sås med kyckling i och makaroner till. jag och jojo hade tagit med oss oboypulver, så det blev oboy för våran del (a) när alla ätit färdigt satt vi där och bara snackade. jag tror nog att jag aldrig haft så kul förut, alla satt och asgarvade åt massa olika saker och till och med emma satt nästan och skrattgrät . emmi var så duktig satt hon doppade håret i maten och jag kom och tänka på "jag fick surprice i håret" så då började vi garva ännu mer. hahah :) och ja, vi är udda . efter skolan blev det av till stallet och jag red dendär lilla skiten rekyl (a) länge sen, så det var ju lite kul, men han är ju som han är. jag kom hem för kanske en timme sen och har duschat och så. imorgon blir det väl träning och chill för min del. på söndag blir det bio med josse, emma, jojo, henke, anton, jesper och marcus . det blir väl kul :) men nu har jag nog inget mer att säga, ikväll blir det väl att sitta framför tv:n . ha det riktigt bra nu ! puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0