fredag

nu är de ju typ helg? fett snabbt veckan gick :O aja, hade idrott som första lektion idag & vi spelade badminton . jag var grymaste ! haha :) sen efter idrotten skulle vi ha gruppuppgifter och yvonne delade in tre och tre , de måste fan vara nåt som gud gjorde , för de blev jag , emmi & elsa :O shit asso . de gick väl rätt så bra med dom uppgifterna :) sen byggde vi bilar & sen lunch , äckel soppa . bläääää . sen hae vi typ svenska och sen åkte jag till stallet . hade bajs curt , gick säämst . nästa vecka har vi bommar så jag kmr säkert ha han på hoppningen :/ sen åkte jag hem från stallet och josse kom hit . vi fixade oss & sen gick vi till elsa plutten :) där satt vi och snacka i typ en timme sen åt vi , titta idol & sånt . fettmyyys ! kom hem typ kvart över tio och då satte jag på datan och sen tittade på idol . tyckte de va lite dåligt att loulou åkte . nu sitter jag iaf här . imorn händer nog inget speciellt så det är bara smsa elr ngt om ni vill göra nåt :) men nu ska jag tagga , pusshej <3


alla har en favorit, & du är min. bästavän från vaggan till graven !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0