kär i skor

shit , jag tror jag har blivit kär ! i ett par lacoste skor . dom är så sjukt snygga . josse hade såna på sig på träningen i torsdags och sen dess har jag letat efter dom och idag hittade jag dom på internet . och vet ni ? dom kostar bara 599 kr !

iallafall , ska bärja städa garderoben nu, resten av rummet ser prima ut om jag får säga det själv . (a) men nu ska jag nog ta & börja min lilla städning till lite musik, jag har börjat gilla johan palm i idol :O hans röst är grymt cool , iaf när han sjunger when you were young (a) aja, ni får en bild på "mina" ääälskade skor nu . tjofaderalla pussar åt alla <3


så jäääkla fina !, det är bara att hålla med mig (a)

Kommentarer
Postat av: cicci

hah ! sånna har jag :)

2008-11-09 @ 13:08:56
URL: http://ciizs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0