måndag

hej allihopa !
helgen slut igen, känns som att det inte var länge sen alls jag skrev det. idag började skoldagen iallafall med matte, en diagnos asso ungefär om ett prov. usch usch usch ! på morgonen när man nyss vaknat känns det som . sen hade vi lite svenska och så. skrev en berättelse utan kladdpapper som läraren ska visa för föräldrarna på utvecklingssamtalet och kolla stavning och sånt . det gick väl sådär . sen var det iaf lunch, korvstroganoff me ris, inte precis gott men går väl att äta. hade so och sen franska . efter franskan slutade vi så då gick jag och elsa hem till mig . vi satt typ vid datan, va ute lite och tittade på zoey 101 haha :) sen skulle jag på bandyn så jag åt lite och sen följde hon med dit för att hon skulle kolla om skolan var öppen eftersom skit ungen hade glömt sin läxa ! smiiidigt . såklart så var den stängd , haha :) aja, på träningen började vi med lite uppvärmning och övningar . när det var typ en halvtimme kvar så blev det spel, det blev fyra st hela femmor som bytte av lite . ett mål blev det för mig iaf. annars gick väl träningen sådär. men nu måste jag göra klart det sista på svenskan, pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0