måndag

hello my friends ! nu har höstlovet börjat på riktigt tycker jag :) så det kändes rätt bra att få vakna halv tio, och en timme senare vara på väg till en av sina bästavänner . jag kom till emmi vid kvart i elva kanske. då satt vi bara och pratade en stund och sen blev vi lite hungriga så vi gjorde lunch. vi skulle ju gå på bio idag, så vi tog halv ett tåget in mot stan. blev lite krångel när vi kom fram, men sen funkade allting jättebra :) vi bestämde att vi skulle se patrik 1,5 som dom flesta redan har sett, men det var första gången för oss. innan det hade vi ju massor med tid på oss så vi gick runt och tittade på kläder. sedan köpte vi godis och gick till bion . satt där inne en stund och sen gick vi till våra platser. filmen var väl ganska bra, rolig var den iaf :) "det är fan ert fel om dom våldtar mig" haha :) efter filmen tog vi 18.37 tåget hem till emmi. elr, vi bytte till buss i västerhaninge . och vem är det som kommer på om inte "bamse" ? en jätte äcklig snubbe som bor nånstans i tungelsta . han är hur fet som helst och har krulligt rött hår och är utländsk. förut visste vi inte ens om han var tjej elr kille , men förut var han mest kul att titta på . vi konstaterade rätt snabbt att han förändrats, hur läskig som helst ! shit asso, vi blev asrädda . sen kom vi iaf hem till emmi och där va de helt släckt så vi blev rädda för mördare (a) där åt vi och sen tittade på tv . sen skulle vi titta på mamma mia, och till det blev det glass. blev hämtad av mamma vid åtta så vi hann inte titta klart men det får bli en annan gång. om typ 25 minuter börjar morgon soffan som jag tittar på ibland . skönaste det är :) men nu ska jag fortsätta här på msn . ha en härlig kväll :) / te drickande frasse-frans :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0