måndag

hello there !
helgen slut IGEN, varför skolan fem dagar och helg två när det lika gärna kan vara tvärtom ? jaja, ska väl inte klaga. började med läsning och matte idag. tittade på ngn film om sydasien och lunch . nån pastagrej som smakar baajs . franska igen och det är ju helt omöjligt , lars börjar typ asgarva åt våran klass, alla tkr ju vi har humor (a) aja, efter skolan gick jag och elsa hem till mig och åt mellis . sen stack vi till hammarängen och var där ett tag . sen nån gång stack jag hem eftersom jag hade innebandy sen. åt lite nudlar och sen gick jag och sötsofie :) träningen gick väl sådär, nåra övningar och sen spel på slutet (a) efter träningen gick jag och sofie hem tillsammans och sen har jag bara duschat, ätit, gjort läxan och nu sitter jag ju här. imorgon blir det bio med klassen . ha det bra nu, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0