onsdag

hej allihop !
onsdag och skola som vanligt. började med franska, och vi höll på med färger och sånt. j'e mappelle alexandra typ ? riktigt konstiga stavningar tycker jag . men en färg kommer jag ihåg och dt var grå för de heter typ gris ? aja, sen hade vi engelska prov och jag tror de gick rätt bra. vi hann iaf me lite olika lektioner och sen var det lunch. pannkakor, men idag åt jag "bara" fem st. efter lunchen skulle yvonne på begravning så vi hade lektion typ själva. hade typ svenska och jag och emmi sprang runt och asgarvade åt "frasse-frans" & "fraaaaaancse" . hahaha :) sen hade vi slöjd och jag gjorde klart dedär pennfodralet (suck) och började med ett vänskaps armband. jag, josse & jakob gjorde likadana för vi är ju bästisar :D sen slutade vi iaf och jag & josse gick hem. sen tog vi tre tåget till handen och skulle köpa present till elsa. men det är en hemlis va det bleev (a) nu sitter jag iaf här, om typ en halvtimme är det bonde söker fru som jag ska titta på. så då blir det te till det. men har inte nåt mer att säga nu tror jag, lite höstlovs fakta kommer här iaf (har inte hunnit planera nåt) ;
Måndag : ingenaning, säkert kompis ?
Tisdag : frågetecken
Onsdag : Kanske slagga hos sstrong @ :)<3
Torsdag : alexandra tror jag ?
Fredag : Stallet !
Lördag : nånting
Söndag : nånting

   puss & kram & nyp i stjärten ! ;)<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska ha hundarna två dagar, och dom dagarna är inte lördag och söndag!

2008-10-22 @ 21:23:11
Postat av: aaluux <3 aluxl

ja det kommer att bli bäst gumman (:

längtar redan ! <3

2008-10-24 @ 16:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0