onsdag

hej :) jag hann inte skriva igår men nu är jag tillbaka :) hände väl inte så mkt igår, jag slaggade hos josse . kom hem idag nån gång och fixade mej lite och sen åkte jag till alexandra sötnos :) vi satt typ bara vid datan och sen när vi blev hungriga åkte vi till handen och käkade på taco baaar (a)<3 sen gick vi runt lite och åt glass, vi tog typ extra mycket topping och asso shit vad mkt de blev :O den du josse (a);) sen åkte vi till alex och var där ett tag och sen åkte vi tillbaka till handen och jag gick till tåget . och så träffade vi hennes mamma & lillesyrra där oxå . sen tog jag tåget hem och nu sitter jag här :) imorgon har jag hundarna så jag är väl bara hemma hela dagen fast sen ska jag och emmi plutten iväg och spinna . men vi hörs väl nån dag = imorn :) men vi hörs väl då , nu ska jag dricka te & titta på bonde söker fru , pilutta deej du får ingen dumlekaka (a)<3 pusshej :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0