söndag

jaha, så har vi kommit till slutet av helgen igen. idag blev det bio med gääänget (driiiver) (a) josse kom hit runt halv tolv och innan det så hann jag faktiskt med att städa upp lite inne på rummet och till & med bädda sängen , ouf fett duktig ! jag och josse chillade vid datan och åt kanelbulle . sen fem minuter innan vi ska gå får josse ut ett av mina örhängen (de där jätte tröga som man får när man tar hålet) och sätter i ett nytt, men såklart så får vi inte ut det andra . tre minuter senare lyckas vi iaf med att få bort det oxå och sen skyndade vi till anton och därifrån åkte till heron city . tittade på den nya filmen step brothers, den var väl okej. faktiskt inte speciellt bra, den var rolig på vissa ställen men annars inte så bra så den rekommenderar jag nog inte. vi köpte godis och sånt på willys, och jag och josse svullade riktigt mkt . en stor chipspåse, en reisen påse, en cola var och en såndär pingvin lakrits stång var . svuuuullon (a) så nu rullar man typ fram, proppmätt . kom hem för en liten stund sen och har varit ute med hundarna och ska alldeles strax hoppa in i duschen. ha en bra fortsättning på dagen/kvällen iaf :)<3


mina sötungar :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0