söndagen

jag tänkte åka på bio idag, men det blev inget av för jag orkade helt enkelt inte. istället åkte jag med till mormor och fikade, hon hade gjort bröd alldeles nyss och så hade hon sina bullar :D plus att hon hade en blåbärs sockerkaka i ugnen (a) där svullade jag lite och sen åkte vi hemåt. väl där hemma började storesyster att baka kakor. först såna där bruna med choklad bitar i ni vet ? dom vart ganska goda, lite brända men okej :) sen efter det bakade hon dumle kakor, asgott fast nån sån har jag inte smakat än. åt middag för en liten stund sen, tacogratäng :) muumsigt ! klockan åtta så ska jag gå ut så får jag åka med sofie till träningen . :) ska börja göra i ordning mig för träningen nu :) vi hörs väl senare ikväll ? :) elr kanske iallafall, det beror på om jag orkar skriva efter träningen. men jaja, det får vi väl se då. nu ska jag iaf pyyysa, pussar på er <3 men hörni, glöm inte bort att ; killar är som bussar, det kommer en ny efter en kvart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0