tisdag

hejhej :)
hade halv studie dag idag . började med läsning och sen idrott. mamma tyckte inte jag skulle va med för att jag är förkyld så jag tittade på. sen efter idrotten fick vi bullar och gick igenom provet igår. riktigt goda bullar men man måste ju tänka på figuren så jag tog en liten joggingrunda i klassrummet ;) sen var det lunch men vi (jag & josse & elsa) gick hem typ direkt ist och gjorde pannkakor. fyfan vad det gick dåligt i början asso, haha :) sen började jag få in snitsen så jag fortsatte lite sen fick josse göra, hon hade en oupptäckt pannkaks talang :O fast nu är den ju upptäckt (a) vi hann oxå med att titta på fullt hus, bli flumm och lite sånt . sen när dom gick satte jag mig och fortsatte pluggandet på engelska provet imorn. städat lite, chillat vid datan och så.

& sen får man ju inte glömma att cicci (http://ciizs.blogg.se/) var hur snäll som helst och hjälpte mig med min header :) tack så jättemycket ! :)

jaa, ska väl titta på lite tv sen oxå. morgonsoffan äre ju ikväll, och desperate housewives ! :D men pussar på er iaf <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0