träning / kvällen

hej sötnosar :)
kom hem från träningen för en stund sen . ganska skön träning. började med lite mortorik elr va de nu hette ? att man gör två grejer samtidigt iaf, lite olika övningar fett skoj ! :) sen körde vi lite skott , så jäkla nära ribban typ hundra gånger . hade man träffat hade jag ju blivit tio kronor rikare . aja, sen hade vi spel . frida typ halkade på golvet och typ alal började garva för att de såg lite kul ut men sen ställde hon sig inte upp igen . då hade typ hennes korsband hoppat ur led, uusch :/ stackarn . men de hoppade tillbaka iaf . sen var det sluut och jag & mamma gick hem . åt en dumle kaka och sen ringde jag till emmi och planerade imorron . då blir det bio och vi ska typ se get smart . har någon av er sett den ? och är den bra ? den går iaf klockan 15.00 så vi åker väl in till stan satt vi är där vid två . jag tror vi går på sergel . men nu ska jag nog inte skriva mycket mer. har ni märkt att jag fixat ny bakgrund ? inte speciellt fin, men jag ska ändra till en annan. aaaalldeles själv gjorde jag det *aas stolt* hihi :) men ni får sova så gott och drömma sött . nu ska jag fortsätta mitt chattande & peaande här på datorn :) pussar på er och ha ett bra höstlov :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0