bihålor & spöken.....

....Är väl ungefär vad dethär inlägget kommer att handla om. Idag när jag stod och pratade med mamma (Jag är A & mamma M);
A: Det gör ont i pannan när jag böjer mig ner :O
M: Jaha, då har du snor i bihålorna !
A: öh, va ?
M: Jaa, det har kommit upp snor i huvudet när du var förskyld (?)
haha, jahapp då har man snor i bihålorna då ? :O
På tåget till skansen idag så skulle vi testa om det gick att ta kort i tunneln asso när tåget körde i en tunnel, det gick (a) Alltså vi tog kort mot rutan och då blev den som en spegel (a) Titta här nedanför så får ni ett litet smakprov på hur en ful pendeltågs bild kan bli (a)


tagen med en dålig mobilkamera (2 megapixel)

Alexandra Lundbladh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0