:/

shit asså, nu har jag inte hunnit skriva igen på tisdagen och onsdagen . så jag får väl ta och skärpa mig lite nu och berätta .
tisdag ;
inget speciellt i skolan, hade idrott på morgonen och sedan någon pasta sås till lunch . den så aasäcklig ut men den var väl okej . efter skolan fick jag skynda mig hem och byta kläder sen gå iväg till bussen och så åkte jag till stallet . där på bussen träffade jag adile och emmie så jag pratade med dom :) hade skötarkurs i stallet och det gick väl bra, sen efter så tog jag bussen till träningen och träffade alla söta där . den träningen gick väl rätt bra .
onsdag ;
på onsdagen hade vi tyska som första, höll på med alfabetet och det var så tråkigt att jag höll på att somna . det var rätt segt, tittade på en film om kina i en timme igen :S fyfan vad jag hatar kina filmer nu, två stycken på två dagar och dom hller på i en timme oxå . usch, så jag halv sov då . slutade kvart över två och då gick jag hem och gjorde läxan och sen vid tjugo över fyra tog jag bussen till träningen . där på bussen mötte jag min uttis (emma) <3 vi snackade om typ allt möjligt och sen gick hon av vid jordbro station och jag fortsatte vidare ensam . kom fram sen vid fem och träningen gick väl okej . hoppade höjd och jag hoppade typ 1.10 *stolt* . efter träningen tog jag bussen hem och var hemma runt kvart i åtta .

idag ;
hände inte så mkt idag , hade bara tråklektioner nästan . elr dt var lite kul på NV:n för då fick vi bygga bilar och jag och josse garvade åt allting . haha . men sen på lunch rasten hände ngt mindre kul men jag tänker inte ta upp dt här för det känns lite taskigt . men en liten grej hände iaf . sen kom jag hem från skolan typ halv två och gick ut med hundarna, åt mellis och sånt . sen tog jag bussen 15.50 till stallet och mötte uttis på bussen igen . nu sitter jag iaf här och så . imorgon blir det ju stallet och hoppning :D men nu har jag nog inget mer att säga . pussar på alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0